|
Wartburg 353 WR
|
|
Wartburg 353 Rallye |
|
Motor |
Tříválcový dvoudobý o objemu 1147 ccm, max. 110 koní (82 kW) při 5500 ot/min, točivý moment 142
N.m při 4200 ot/min, mazání směsí oleje a benzínu v poměru 1:40, 3 karburátory |
Podvozek |
Uzavřená rámová konstrukce, nezávisle zavěšená kola na zkrácených pružinách, všechna kola s negativním odklonem
|
Karoserie |
Odlehčená karoserie s blatníky, nárazníky a spojlery z GFP plastů, kapota a víko kufru z hliníkového plechu
|
Kola |
13/6" - ráfky z hořčíkové slitiny s nastavitelnou šířkou podle použitých pneumatik |
Rozměry a hmotnosti |
- Délka/šířka/výška : 4220 / 1642 / 1465 mm
- Pohotovostní hmotnost : 815 kg |
Nejvyšší rychlost
|
172 km/h |
Vnitřní vybavení
|
Elektronický tripmaster se stopkami, radiové spojení v pásmu VKV pro komunikaci s doprovodem, palubní interkom, čtyřbodové bezpečnostní pásy |
Dosažené úspěchy |
V letech 1956 až 1986 získalo sportovní oddělení AWE v soutěžích 29 celkových vítezství, 76 prvních míst v hodnocení továrních a národních týmů, 214 vítězství ve třídě, 494 zlatých, 117 stříbrných a 140 bronzových medailí. |
Technické údaje sériového vozu W 353 W |
|
| Soutěžní Wartburgy z Eisenachu mají v současné době z objemu 1150 cm3 svých tříválců výkon 77 kW. Na snímku motor vozidla posádky Heimbürger/Weitz, která skončila na pěkném 26. místě. Chladič i expanzní nádoba chladící kapaliny jsou z vozů Škoda.
(SM 33/83) |
| |
Další strana
Související odkazy:
Doppel Pack
| |