1 00:00:00,400 --> 00:00:04,000 Po 30 hodinách rallye v Polsku pomalu vrcholí. 2 00:00:04,300 --> 00:00:07,900 Následujícím místem soutěžního klání je letiště v Krakowě. 3 00:00:08,000 --> 00:00:11,000 Na soutěžní posádky čeká pět kol s 94 zatáčkami. 4 00:00:16,000 --> 00:00:21,000 Vozy třídy do 1000 cm3 se řadí ke startu. 5 00:00:38,500 --> 00:00:44,000 Ihned po startu se vedení ujaly Wartburgy, následovány Morrisy Cooper. 6 00:00:44,200 --> 00:00:49,000 Je to velmi dramatický závod, ke kterému je každý komentář zbytečný. 7 00:01:32,000 --> 00:01:36,000 Hrome, tady v té zatáčce tam mají víc než stovku! 8 00:02:13,000 --> 00:02:15,500 A jede se dál vstříc cíli. 9 00:02:15,600 --> 00:02:23,000 Vzduch je horký a prašný a kyslíku je ve výškách nad 1000 metrů méně než normálně. 10 00:03:23,500 --> 00:03:29,000 Asi 60 km před cílem jedou všechny Wartburgy pohromadě. 11 00:03:29,500 --> 00:03:32,000 Je to senzace! 12 00:03:34,000 --> 00:03:38,400 Ve stejném pořadí, v jakém odstartovali, se nyní blíží k cíli. 13 00:03:38,500 --> 00:03:41,800 Tým je opět úspěšný. 14 00:03:42,000 --> 00:03:47,000 Tato dáma je ženou známého automobilového závodníka Stirlinga Mosse - Pat Mossová. 15 00:03:50,000 --> 00:03:57,000 Srdečně blahopřejeme k umístění na 1. - 4. místě absolutně a k vítězství ve družstvech! 16 00:04:09,000 --> 00:04:11,500 Soutěžní úspěchy vozů Wartburg 1000. 17 00:04:11,600 --> 00:04:16,400 Tato slova už nikoho nepřekvapí. Eisenašští slaví výročí. 18 00:04:16,500 --> 00:04:21,000 Setkáváme se s nimi na X. mezinárodní Rallye Wartburg. (1967) 19 00:04:22,400 --> 00:04:28,000 Všude, kde se jede nějaká významná rallye, můžeme vidět vždy tyto stejné značky. 20 00:04:36,000 --> 00:04:41,000 Opět se zvedá vlajka a před soutěžícími se otevírá trať dlouhá 1700 km 21 00:04:41,100 --> 00:04:46,000 Duryňským lesem, přes Vogtland, pohoří Harz až do Krušných hor. 22 00:04:55,050 --> 00:05:00,000 Tady jsou! Úspěšné vozy z Rakouska a Polska! 23 00:05:33,000 --> 00:05:40,400 Při této příležitosti byly poprvé nasazeny vozy se zcela novým podvozkem. 24 00:05:40,500 --> 00:05:47,000 Své přednosti mohou ukázat na mokré zatáčkovité trati, začínající pod hradem Wartburg. 25 00:05:49,050 --> 00:05:55,000 Lehký déšť a po silnici tekoucí voda dělá tyto serpentiny obzvláště nebezpečnými. 26 00:05:55,200 --> 00:06:00,000 Kvůli našponovaným časům není čas na zpomalení. 27 00:06:18,000 --> 00:06:22,000 Nový Wartburg drží v zatáčkách fantasticky! 28 00:06:31,000 --> 00:06:34,000 Jezdci nebyli ušetřeni opravdu ničeho. 29 00:06:34,100 --> 00:06:39,500 K zatáčkám, mokré silnici a dešti se v kopcích přidala ještě hustá mlha. 30 00:06:39,600 --> 00:06:44,000 Po projetí první etapy už odpadlo 20 vozů. 31 00:07:17,000 --> 00:07:22,000 Na dálnici do Jeny už zase svítí slunce. Také pro Wartburgy. 32 00:08:07,000 --> 00:08:13,900 Po 24 hodinách jedou vozy zpět přes Hohe Sonne směrem na Eisenach. 33 00:08:14,000 --> 00:08:19,400 Na těchto cestách, kde je spousta děr a vln, Wartburg opět ukazuje výborné jízdní vlastnosti 34 00:08:19,500 --> 00:08:24,000 a zatáčky projíždí vysokou rychlostí. 35 00:08:31,000 --> 00:08:35,900 Sledujeme start do poslední rychlostní zkoušky, kterou je okruh kolem Eisenachu - 36 00:08:36,000 --> 00:08:39,000 poslední RZ jubilejního ročníku. 37 00:09:14,000 --> 00:09:25,000 Na těžké trati vozy dokázaly vynikající vlastnosti nového podvozku v zatáčkách i na rovině. 38 00:09:25,600 --> 00:09:32,000 Výsledek: vítězství v absolutní klasifikaci, ve třídě i v družstvech. 39 00:09:42,000 --> 00:09:47,000 A opět - úspěch vozů Wartburg 1000.